Výberové konanie - VEDÚCI/VEDÚCA ODBORU
Zamestnanie v samospráve
Mesto Žilina, Námestie obetí komunizmu 1,011 31 Žilina
vyhlasuje výberové konanie na obsadenie pracovného miesta
Odbor právny, majetkový a verejného obstarávania – VEDÚCI/VEDÚCA ODBORU
Predpokladaný termín nástupu: 01.07.2024
Základné požiadavky:
- vysokoškolské vzdelanie II. stupňa, odbor právo,
- prax min. 6 rokov v príslušnej oblasti,
- min. 3 roky praxe v riadiacej pozícií,
- prehľad a znalosť legislatívy upravujúcej oblasť samosprávy, nakladania s majetkom v samospráve a verejného obstarávania,
- znalosť práce s PC (MS Office, MS Outlook, internet),
- znalosť anglického jazyka vítaná,
- vysoké pracovné nasadenie, organizačné a komunikačné zručnosti, zodpovednosť, samostatnosť, lojálnosť, flexibilita, schopnosť koncepčného riešenia problémov,
- schopnosť práce v záťažových situáciách, schopnosť teamovej práce,
- vodičský preukaz sk. B,
- bezúhonnosť.
Stručná charakteristika činnosti odboru:
Odbor právny, majetkový a verejného obstarávania je organizačný útvar, do kompetencie ktorého patrí najmä zastupovanie mesta v právnych záležitostiach pred súdmi alebo inými orgánmi na základe osobitných splnomocnení a poverení, poskytovanie nevyhnutnej súčinnosti pri riešení najmä zložitejších právnych otázok formou stanovísk, vyjadrení a pod. pre vedenie mesta a mestský úrad, poskytovanie právneho poradenstva orgánom mesta a orgánom mestského zastupiteľstva, dohliadanie na legislatívny proces vydávania všeobecne záväzných nariadení a interných predpisov mesta, zabezpečovanie majetkovo-právneho usporiadania majetku mesta, zabezpečovanie zápisov majetku mesta do katastra nehnuteľností, preverovanie vlastníckych a užívateľských vzťahov, zabezpečenie procesu verejného obstarávania organizovaného mestským úradom, zabezpečenie procesu verejného obstarávania pre organizácie v zriaďovateľskej pôsobnosti mesta a pod..
Zodpovednosť vedúceho odboru bude najmä za:
- riadenie koordinovanie a zabezpečenie plynulej pracovnej činnosti odboru zodpovedného za riadenie právnej agendy, nakladania s majetkom mesta a verejného obstarávania,
- poskytovanie právneho poradenstva a stanovísk vedeniu mesta,
- koordináciu činností oddelení a referátov zodpovedných za jednotlivé kompetencie patriace do pôsobnosti odboru,
- prípravu koncepcií spadajúcich do pôsobnosti odboru a ich realizácia,
- spracovávanie podkladov a výstupov v rámci kompetencie pre potreby vedenia mestského úradu a mesta.
- správnu aplikáciu právnych a ostatných predpisov, ako i všeobecne záväzných nariadení mesta, ktoré sa vzťahujú na vecnú pôsobnosť odboru,
- sledovanie právnych noriem, ukladajúcich mestu oprávnenia a povinnosti,
- predkladanie návrhov materiálov na rokovanie komisií mestského zastupiteľstva a mestského zastupiteľstva, návrhy interných noriem mesta a všeobecne záväzných nariadení v rámci vecnej pôsobnosti odboru,
Čo ponúkame:
- základná mzda 2 400 EUR/mesiac brutto a osobné ohodnotenie (po ukončení skúšobnej doby) až do výšky 10 % v závislosti od plnenia požadovaných merateľných ukazovateľov. (Spolu mesačná mzda až do výšky 2 640 EUR/mesiac brutto.),
- možnosť priznať 13. plat v závislosti od plnenia strategických cieľov mesta a možnosť vyplatenia mimoriadnych odmien,
- flexibilný pracovný čas,
- nárok na dovolenku 5 dní nad rámec Zákonníka práce,
- stravovacie poukážky v elektronickej forme alebo finančný príspevok na stravovanie nad rámec zákona,
- zamestnanecké benefity (príspevok na regeneráciu pracovnej sily, voľný vstup na mestskú plaváreň, zvýhodnené vstupy do mestského divadla).
Doklady potrebné k žiadosti o účasť na výberovom konaní:
- žiadosť o účasť vo výberovom konaní s kontaktnými údajmi,
- úradne osvedčená fotokópia dokladu o najvyššie dosiahnutom vzdelaní,
- stručný osobný a profesijný životopis potvrdzujúci požadovaný rozsah odbornej praxe,
- čestné vyhlásenie o spôsobilosti na právne úkony v plnom rozsahu,
- čestné vyhlásenie o bezúhonnosti,
- k žiadosti je potrebné pripojiť písomný súhlas uchádzača so spracovaním svojich osobných údajov poskytnutých pre potreby výberového konania v zmysle zákona NR SR č.18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Súhlas so spracúvaním osobných údajov je možné kedykoľvek odvolať, inak čas platnosti súhlasu skončí ukončením výberového pohovoru. Po uplynutí tejto doby budú osobné údaje vymazané. Bližšie informácie o právach uchádzača ako dotknutej osoby nájdete na oficiálnom webovom sídle mesta Žilina www.zilina.sk v sekcii Ochrana osobných údajov – Informácia o spracovaní osobných údajov.
Žiadosť spolu s požadovanými dokladmi je potrebné doručiť:
- elektronickou poštou na adresu: zamestnanie@zilina.sk
- poštou alebo osobne v zalepenej obálke do Podateľne MsÚ, adresa: Mestský úradu v Žiline, Námestie obetí komunizmu 1, 011 31 Žilina
Na obálku uveďte: „Výberové konanie na vedúceho odboru právneho, majetkového a verejného obstarávania.“ – NEOTVÁRAŤ. Žiadosť s ostatnými požadovanými dokladmi je potrebné doručiť najneskôr do 12.05.2024 (vrátane). Termín ústneho pohovoru bude prihláseným uchádzačom, ktorí spĺňajú požadované predpoklady, oznámený emailom.